testkorea

testkorea

심리자문 코어케어 안내
오늘날의 소비자는 이미 글로벌화된 세상의 유행을 이끌어가고 있습니다. 지금의 소비자는 더이상 기업에 종속되지 않으며, 주체적인 의사결정권을 가지고 있습니다. 그리고 이와함께 소비자들은 더 분명한 자기주관도 갖고 있습니다. 고객의 마음에 다가가기가 보다 어려워진 이유입니다. 테스트코리아 심리자문 코어케어는 소비자가 기업에 대해 원하는 것이 무엇인지를 이해하는 것에서부터 시작합니다. 우리는 소비자를 이해하며, 이로부터 소비자대상의 기업에 심리적인 전문적 도움을 줍니다. 심리학 박사와 심리분야의 전문가로서, 우리는 소비자의 내적 욕구를 토대로 가장 앞선 심리기반의 분석과 예측, 자문을 합니다. 지금까지 예산만 낭비했다면, 지금 의뢰하여주세요. 새로운 경험을 시작할 수 있습니다.

코어케어의 특징안내
지금도 많은 기업들이 빅데이타적인 접근, 경영학적인 조사방식으로 소비자를 이해하려고 합니다. 그러나 이러한 방식은 더이상 효용가치를 잃고 있습니다. 오늘날의 소비자는 더이상 경제원리에의해 제품을 선택하지 않습니다. 그들은 광고에 대한 의존적 경향도 놀라울만큼 낮아졌습니다. 지금의 소비자는 경제적 이익으로 제품을 선택하기 보다는 자신만의 가치기준으로 논리적 이유와는 무관하게 선택합니다. 때문에, 오늘날의 소비자의 가치관과 행동패턴을 이해하기 위해서는 심리적인 접근이 무엇보다 필요합니다. 이와관련하여, 테스트코리아는 지금까지 오랜동안의 경험과 통찰력을 가지고 있습니다. 우리는 귀사만을위한 차별화된 심리자문을 하여드립니다. 이것이 심리자문 코어케어로 불리우는 이유입니다. 우리는 귀사의 경쟁력이 글로벌화될 수 있도록, 실질적인 도움을 제공합니다.

testkorea

코어케어 이용방법안내
테스트코리아 코어케어서비스는 아래와 같은 상황에 적용할 수 있습니다.
1. 고객용 각종 가입서류의 형식등에 대한 심리자문과 컨설팅.
2. 고객대상의 각종 문서, 그림, 사진에 대한 심리자문과 컨설팅.
3. 고객대상의 웹페이지/UI/디자인/공간등에 대한 심리적인 자문과 컨설팅

코어케어 심리자문

내용

심리자문

자문기간

통상 6개월이내(협의)

자문방식

검토후 결과보고서(PDF)작성

자문비용

상호협의

비용납부

의뢰비는 자문교수진에게 직접납부

참고사항

자문방식은 용도,종류등에따라 협의

testkorea

의뢰방법
테스트코리아 코어케어 서비스는 이메일을 이용하여 의뢰하실 수 있습니다.
보내실곳 : help@testkorea.co.kr

기재사항
1. 이메일 안에는 의뢰인의 성함,전화번호,이메일, 기업명, 홈페이지주소를 기재해주세요.
2. 의뢰하고자하는 내용을 최대한 상세히 알려주세요. 아직 정해진 것이 없다면, 대체적으로라도 알려주세요. 요청사항이 상세할수록 보다 적합한 교수진을 선임하는데 도움이 됩니다.
3. 예산이 정해져 있다면 알려주세요.

참고사항
1. 의뢰내용이 명확하지 않을 경우 거부될 수 있습니다.
2. 특정의 원하는 교수나 박사가 있다면 사전에 알려주세요.
3. 어느 지역이든 안심하세요. 전세계 모든 지역에서 요청할 수 있습니다. 다만, 특정 제 3 지역인 경우에는 의뢰가 불가할 수 있습니다.

testkorea

Guidance on Core Care
Today's consumers are already leading the way in the globalized world. Today's consumers are no longer dependent on the company and have independent decision-making power. And with this, consumers have a clearer self-governance. That's why it's getting harder to reach your customers' hearts. TESTKOREA Psychological Counseling CoreCare starts by understanding what consumers want for their company. We understand the consumer and provide psychological and professional support to the consumer's enterprise. As a doctor of psychology and an expert in the field of psychology, we provide the most advanced psychological-based analysis, forecasting, and advice based on the consumer's internal needs. If you have wasted your budget so far, please ask me now. You can start a new experience.

Features of Core Care
Many companies are still trying to understand consumers in a big data approach, business research. However, this method no longer has utility value. Today's consumers are no longer choosing products by economic principles. They also have a surprisingly low tendency to depend on advertising. Today's consumers choose their products based on their own values ​​rather than logical reasons. So, in order to understand today's consumer values ​​and behavioral patterns, psychological approaches are needed. In this regard, Test Korea has a long history of experience and insight. We offer differentiated psychological advice for your company. This is why psychological counseling is called Core Care. We provide practical help to make your competitiveness global.

testkorea

How to use core care
TESTKOREA Core Care Service can be applied to the following situations.
1. Psychological counseling and consulting on the form of various application documents for customers.
2. Psychological consulting and consulting on various documents, pictures and photographs for customers.
3. Psychological consulting and consulting on customer's web page / UI / design / space.

Core Care-Psychological Counseling

Contents

Psychological consultation

Consultation period

Usually within six months (consultation)

Advisory method

Review and create report (PDF)

Advisory fee

Conference

Payment

Direct payment to consultant

Note

Advisory methods are decided by negotiation according to the purpose.

testkorea

How to Request.
Core care services can be ordered via email.
Send to: help@testkorea.co.kr

Description
1. Please include your name, telephone number, email address, company name, and website address in the email.
2. Please give as much detail as you want. If you have not decided yet, please let me know in general. The more details you request, the more helpful you will be in selecting the right faculty.
3. If you have a budget, let me know.

Note
1. If the request is unclear, it may be rejected.
2. If you have a specific professor or doctor, please let me know in advance.
3. Do not worry about any area. You can request it from anywhere in the world. However, in the case of a specific third district, the request may not be possible.

testkorea

心理諮問コアケアのご案内
今日の消費者は、すでにグローバル化された世界の流行をリードしています。今の消費者は、もう企業に依存しておらず、主体的な意思決定権を持っています。そして、これと共に、消費者は、より明確な自分の主観も持っています。お客様の心に近付くがより難しくなった理由です。 テストコリア心理諮問コアケアは、消費者が企業に必要なことは何なのかを理解することから始めます。私たちは、消費者を理解し、そこから消費者向けの企業に心理的な専門家の助けをします。心理学の博士と心理分野の専門家として、私たちは、消費者の内的欲求をもとに最も先進的な心理ベースの分析と予測、コンサルティングを行います。これまでの予算を無駄たら、今依頼してください。新しい経験を開始することができます。

コアケアの特徴案内
今も多くの企業がビッグデータのアクセス、ビジネス的な調査方法で、消費者を理解しようとします。しかし、この方法は、もう効用価値を失っています。今日の消費者は、もう経済原理によって、製品を選択していません。彼らは広告の依存傾向も驚くほど低くなりました。今の消費者は、経済的利益に製品を選択することではなく、自分だけの価値基準で論理理由とは無関係に選択します。のために、今日の消費者の価値観や行動パターンを理解するためには、心理的なアプローチが何よりも必要です。 これに関連し、テスト・コリアは、これまで長年の経験と洞察力を持っています。私たちは、お客様のためだけに差別化された心理相談をしています。これ心理諮問コアケアと呼ばれる理由です。私たちは、お客様の競争力がグローバル化されるように、実質的な支援を提供しています。

testkorea

コアケア利用方法のご案内
テストコリアコアケアサービスは、以下のような状況に適用することができます。
1.お客様の様々な関係団体の書類の形式などの心理諮問とコンサルティング。
2.顧客対象の各種文書、画像、写真の心理相談とコンサルティング。
3.お客様対象のWebページ/ UI/デザイン/スペースなどの心理的なアドバイスとコンサルティング

コアケア - 心理諮問

内容

心理諮問

諮問期間

通常6ヶ月以内(協議)

諮問方式

検討後、結果報告書(PDF)を作成

諮問費用

協議

納付

依頼雨は諮問陣に直接納付

注意

諮問方式は、用途に応じて協議して決定した。

testkorea

依頼方法
コアケアサービスは、電子メールを利用して、依頼することができます。
お送りところ: help@testkorea.co.kr

記載事項
1.電子メールの中には、依頼人の氏名、電話番号、電子メール、企業名、ホームページアドレスを記載してください。
2.依頼したい内容を最大限に詳細に教えてください。まだ決まったことない場合は、おおむねにでも教えてください。リクエストが詳細ほど、より適切な教授陣を選任するのに役立ちます。
3.予算が決まっている場合教えてください。

注意
1.依頼内容が明確でない場合は、拒否されることがあります。
2.特定のの目的の教授や博士がある場合は事前にお知らせ下さい。
3.どの地域でも安心してください。世界中のすべての地域で求めることができます。ただし、特定の第3の地域である場合には、依頼が不可能することができます。

testkorea

关于核心护理的指导
今天的消费者已经在全球化的世界中处于领先地位。 今天的消费者不再依赖公司,拥有独立的决策权。 有了这个,消费者就会有更清晰的自治。 这就是为什么越来越难以接触到客户的心。 TESTKOREA心理咨询CoreCare首先了解消费者对公司的期望。 我们了解消费者并为消费者的企业提供心理和专业支持。 作为心理学博士和心理学领域的专家,我们提供最先进的心理学基础根据消费者的内部需求进行分析,预测和建议。 如果到目前为止浪费了预算,请立即问我。 你可以开始新的体验。

核心护理的特点
许多公司仍在尝试通过大数据方法,商业研究来了解消费者。 但是,这种方法不再具有实用价值。 今天的消费者不再按经济原则选择产品。 他们依赖广告的倾向也低得令人惊讶。 今天的消费者根据自己的价值而不是逻辑原因来选择产品。 因此,为了了解当今的消费者价值观和行为模式,需要采用心理学方法。 在这方面,Test Korea拥有悠久的经验和洞察力。 我们为贵公司提供差异化的心理咨询。 这就是为什么心理咨询被称为核心护理。 我们提供实际帮助,使您的竞争力全球化。

testkorea

如何使用核心护理
TESTKOREA核心护理服务可应用于以下情况。
1.为客户提供各种申请文件的心理咨询和咨询。
2.为客户提供各种文件,图片和照片的心理咨询和咨询。
3.关于客户网页/ UI /设计/空间的心理咨询和咨询

核心护理 - 心理咨询

内容

心理咨询

咨询期

通常在六个月内(咨询)

咨询方法

审核并创建报告(PDF)

咨询费

会议

付款

直接付款给顾问

注意

咨询方法根据目的通过谈判决定。

testkorea

如何申请
核心护理服务可以通过电子邮件订购。
发送至: help@testkorea.co.kr

描述
1.请在电子邮件中注明您的姓名,电话号码,电子邮件地址,公司名称和网站地址。
2.请尽可能多地提供详细信息。 如果你还没有决定,请告诉我一般情况。 您要求的详细信息越多,您选择合适的教师就越有帮助。
3.如果您有预算,请告诉我。

注意
1.如果请求不清楚,可能会被拒绝。
2.如果您有特定的教授或医生,请提前告知我。
3.不要担心任何区域。 您可以在世界任何地方申请。 但是,在特定第三区的情况下,请求可能是不可能的。